duminică, 6 iunie 2010 | By: Alexoi

Fiecare blog are cel putin o leapsa

Leapsa de la Diana:

1.Cât de des te enervezi?”
-depinde...
2."Când te enervezi suni pe cineva să te calmeze?”
-Nu chiar,dar ma bucur tare mult cand ma suna cineva si eu am nervi.Gen...pot sa-mi vars nervii pe acel cineva.
3."Te calmezi repede… sau urlii ca nebunul?”
-mama: urlu ca nebuna
tata:sunt calma si plang
Sora-mea: replica:"Dar de ce tipi?"ma face sa las nebunia
Iunia:ma enervez la inceput dar ma calmez repede
Mihai: ma enervez la culme si urlu
Adi: Sunt calma daca el e nervos si ma enervez singura ca proasta daca el e calm
4.“Ca metodă de a scăpa de nervi, bătaia este o opţiune?”
-cu sora-mea,da...cu restul,nu
5.“Din cauza nervilor ţi s-a întâmplat să îţi pierzi un prieten?”
-neeeaaaaa

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu