luni, 21 iunie 2010 | By: Alexoi

Paragrafe fara legatura

Singurul lucru care imi place in dimineata asta transformata deja in dupa-amiaza este cafeaua.Poate ma mai linisteste si gandul ca o teorie de a mea,sau poate chiar doua s-au dovedit a fi gresite.

In gluma i-am spus ca atunci cand ploua,ma simt melancolica.Dupa ce i-am inchis telefonul am tresarit din cauza unui tunet si in momentul urmator a inceput sa ploua.Deci,dragul meu,se pare ca mai intai trebuie sa fiu eu melancolica si apoi ploua.

Netu' nu merge,intr-o zi o sa ma pis pe el si pe oamenii care se ocupa de el.Fuck it.

Ma intreb ce este in capul tau,sau ce-a fost in capul tau.Dar oare in capul meu ce-a fost?

2 ore jumate pana pleci.Am o dorinta tampita sa ma urc in autobuz si sa vin la tine si sa-ti sar in brate,stii,cum ti-am promis...

Inca ma pis pe internet.

Si mi-am dat seama de un lucru care ma face sa zambesc usor si sa ma uit in gol.Aseara ti-am spus de nenumarate ori cat de proasta ma consider.Acum realizez ca in momentele de fata singurul lucru care ma mai face sa ma simt bine este ca sunt proasta ta.

1 comentarii:

Anonim spunea...

"Acum realizez ca in momentele de fata singurul lucru care ma mai face sa ma simt bine este ca sunt proasta ta."
geniala asta:)...sunt sigura ca e mandru de tine:)

Trimiteți un comentariu