duminică, 7 februarie 2010 | By: Alexoi

Fericire nu inainte si nici dupa furtuna...[Pas in doi]

...si e sentimentul acela care te omoara in vis,sunt lacrimile pure de fericire si zambetul transformat in ras si rasul transformat intr-un tipat ascutit si al dracu' de fericit.
Fiecare celula din corpul tau e in extaz si vrei sa spui tuturor ca esti,da...fericit.
"Sunt fericita"i-am spus.Si chiar eram.
L-am simtit cum zambeste si inchide ochii in spatele meu,am simtit cum ii pulseaza inima si inghite in sec.Si-a lasat greutatea capului pe umarul meu,cerandu-si scuze ca e nebarbierit,de parca mie de asta imi mai pasa...de fapt,chiar imi placea.Mi-am lasat capul pe spate si i-am simtit respiratia pe gatul meu, injurand in gand,stiind ca peste aproximativ 3 ore,nu mai e.

Stateam pe el,era bine...m-a deranjat,a spus ca vrea sa ma vada.M-am ridicat si m-am uitat in ochii lui,m-am calmat imediat.
Am lasat putin ochii in jos in timp ce el a continuat sa ma priveasca,am respirat adanc si...a sunat si...am plecat.


PS: Nu era nevoie sa-ti intre fum in ochi ca sa sti ca cineva te doreste.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu