sâmbătă, 6 februarie 2010 | By: Alexoi

Lacrimile de pe ciorapii turcoaz.

Si mi-a venit sa ucid.
Ai tras un fum si te-ai uitat lung la mine cu o satisfactie de nedescris."Tigarea nu-ti face bine",ti-am mai spus.Iar tu,ridicand ochii din pamant cu o ura inexplicabila mi-ai reprosat:"Tie nu-ti face bine ce-mi face mie bine".Ai tacut,iar eu am asteptat sa-ti termini tigarea uitandu-ma la pieptul tau cum se umfla, tie nu ti-a intrat niciodata fum in ochi.De aceea mor de ciuda ca nu ti-am cunoscut sclipirea stearsa a lacrimilor.Sclipire pe care sti si tu ca doar eu o pot vedea,daca ai lasa sa alunece,o singura data.
Tinand ce a mai ramas din tigare intre degetele tale absurd de elegante ti-am spus ca nu te mai vreau.Tu ai oftat adanc de parca te asteptai oricum la asta,iar eu ti-am furat ce a mai ramas din tigarea ta de prost gust.
N-ai vrut sa sti motivul,oricum stiu ca il sti.Te-ai ridicat,ai venit langa mine,mi-ai pus mana pe picior si...mi-ai rupt ciorapii.
Am tras un fum si calm am spus:"Erau ciorapii mei preferati"
Te-ai ridicat:"Da,stiu"
Ajuns la geam,am reusit sa vad in reflexia orasului o sclipire.
Am zambit,am aruncat tigarea,mi-am dat jos ciorapii,i-am lasat pe canapea:-"Multumesc"
Exact cand sa pun mana pe clanta:"Iti ador ciorapii..."

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu