sâmbătă, 24 aprilie 2010 | By: Alexoi

Absurd,dar despre voi.

Pentru ca nu-mi mai pasa ca vars bere pe jos cand dansez pe blog party,ca surubul cade mereu din ochelari,ca apus nu este,ca ma dor picioarele,ca boxele vor exploda,pentru ca nu-mi mai pasa de versurile din "In this life",pentru ca nu mai arat cat de "inteligenta"sunt,ca dau banii pe cacaturi,ca fac naveta,pentru ca am ajuns sa realizez cat de urat e sa nu te mai bucuri ca esti copil,ca mananc prea mult sau nu mananc,ca sunt micuta si prostuta,nu-mi mai pasa de ce zice mama despre situatia mea si a lui,pentru ca nu stiu niciodata sa vad binele care incearca cei din jur sa mi-l ofere,nu-mi mai pasa de nimic pentru ca dragostea este pretextul fericirii mele.
PS: Mai sunt fericita si pentru ca voi sunteti aici,cu mine,oriunde si oricum[si sper ca stiti si voi ca de voi vorbesc]

Nu,nu,nu...nu-mi mai pasa de nimic,doar de voi si ceilalti.


And yeah,WE AIN'T GONNA STAND SHIIIIIT....right?


[un moment de nebunie,pe care voi mi-l daruiti pentru ca va iubesc prea mult]

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu