vineri, 30 aprilie 2010 | By: Alexoi

Tu si...

Te-ai aruncat in mare ca sa simti ca eu nu mai sunt,ca apa rece de seara sa te faca sa simti ca esti doar tu acum...

Ai stiut mereu ca eu sunt in celalalt capat,de aceea nu te-ai indepartat de mal,ai ramas acolo.Inotai si te spalai de mine,i-ai dat sentimentele tale marii,pentru ca cea mai mare incredere o ai in ea...

Ai fost doar tu cel care m-ai salvat,doar tu cel care m-ai facut puternica.M-ai invatat ce este sclipirea din ochi si rasul prostesc de indragostit,cum e sa te simti stanjenit si ce inseamna cu adevarat a-ti cere iertare,cum e sa plangi sec si sa razi doar pentru a uita.Si m-ai invatat cum sa te pastrez acolo,unde trebuie sa fi,unde e cel mai sigur si mai confortabil loc,stiu oricum ca iti place sa lenevesti prin sufletul meu si sa-mi mai atingi inima cand te mai plictisesti.
Acum te las,dragul meu,te las cu marea...doar tu si marea...

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu