luni, 19 aprilie 2010 | By: Alexoi

Aceeasi dimineata...

Deodata o ceata s-a asezat,poate ca vinovata e cafeaua.Niste vrabiute isi fac exercitiile de dimineata dezorientate,o picatura de roua cade de pe frunza de mar,petalele pomilor infloriti infrumuseteaza pamantul.Nu e soare,ieri a plouat,iar in aer se simte linistea puritatii.Astazi nu am parte de'un rasarit,dar nu-mi pare rau...
In camera,Corinne Bailey spune ca:"you should be here",dar tu nu te simti,poate doar prezenta ta stranie,spirituala de indragostit zapacit.

Te las in pat sa dormi in alta zi ploioasa,tragi cu ochiul cand ma schimb pe ritmul unui jazz sec si te ridici nervos pentru ca iar mi-am baut cafeaua cum nu-ti place tie,adica nu cu tine.Sunt in camasa,te sarut,imi trag blugii pe mine si ies pe usa.Te las uitat in gol,zambesti in timp ce iti aduci aminte ca asta am facut si ieri dimineata.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu